vineri, 3 decembrie 2010

PRIETENIE

Hm...oare ce semnifica acest cuvant?

Pentru mine,cel putin,are o mare insemnatate.Este cuvantul ce defineste increderea,toleranta,simpatia.

Ce ne-am face fara prieteni?Cred ca fara ei viata ar fi mult mai inchisa la culoare.Eu nu imi voi uita niciodata prietenii.Pentru mine sunt mult mai mult decat cred ceilalti.Ei mi-au fost alaturi cand am avut nevoie,am ras si am plans impreuna,am fost alaturi unii de ceilalti in cele mai frumoase momente din vietile noastre.Fara ei nu as fi unde sunt acum si nu as fi cunoscut persoane atat de minunate.

Fara ei simt ca nu sunt eu.Nu conteaza cati km ne despart.Atunci cand exista un lucru care ne uneste sufleteste nu mai conteaza distanta care ne uneste fizic.

Sunt extrem de mandra de prietenii mei.Faptul ca ne incurajam,ne sustinem si avem incredere unii in ceilalti face ca o prieteni de-o vara sa se transforme intr-o prietenie de-o viata.

As vrea sa le spun in orice moment cat ii iubesc si ca as merge pana la capatul lumii pentru ei.Nu stiu ce ar face,dar eu sunt dependenta de prieteni ca de aer.

Prietenii adevarati ti-i castigi in timp.Poti fi surprins de importanta primelor cuvinte rostite fata de el.Iti vei aminti mereu de primul "buna" sau primul "te iubesc" indiferent de situatie.

Cred ca orice ar fi,in viata nimic nu poate fi realizat fara sprijinul prietenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu